czwartek, 8 czerwca 2017

Jestem dumnym rodzicem

Czy znasz to uczucie gdy rozpiera Cię duma? Posiadanie dzieci to jedna wielka duma. Dziecko na każdym kroku dostarcza nam powodów aby być dumnym.

Gdy rodzi się dziecko oblewa nas fala nieskończonej miłości i radości. Opiekujemy się nim cały czas, obserwujemy każdy ruch, każdy postęp. Jesteśmy z niego dumni cały czas. Pierwszy uśmiech, pierwszy obrót z pleców na brzuszek i odwrotnie, pierwszy ząbek, pierwsze słowo itp. Każdy kto jest rodzicem wie o czym mówię, jest to uczucie wprost nie do opisania. 
Wczoraj byliśmy u Krzysia w przedszkolu na zakończenie roku przedszkolnego. Pierwszy raz w życiu widziałam jak mój synek mówi wierszyk, śpiewa i tańczy razem z innymi dziećmi. Płakałam tam jak wariatka. Płakałam z dumy i ze szczęścia, że mój "maluszek" jest już taki duży. To uczucie nie do opisania. Najlepsze na świecie! :)








6 komentarzy:

  1. Oh ta duma pojawia się na kazdym etapie i z każdym etapem jest coraz większa :) Gratulacje dla Was :* Czekam aż moja córka coś kiedyś wyrecytuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minie szybciej niż się spodziewasz :) dzieci tak szybko rosną, za szybko :(

      Usuń
  2. Ja przy każdym takim wydarzeniu pękam z dumy i oczy się szklą. A im dziecko starsze, tym więcej okazji w przedszkolu do takich występów :) U mnie już teraz podwójnie, bo Matylda jest już na tyle duża, że delegowana jest też do indywidualnych występów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, ale super. Nie mogę się doczekać aż Krzysio tak zupełnie sam powie wierszyk na przedstawieniu :)

      Usuń
  3. No to nie dziwie się, że mam jest dumna. Brawo dla małego artysty❤️

    OdpowiedzUsuń