poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Gadżety dla najmłodszych- Szumisie

Niektórzy lekarze pierwsze tygodnie życia nazywają czwartym trymestrem ciąży. Według ich opinii należy wtedy noworodkowi zapewnić warunki zbliżone do warunków w łonie matki. A więc ciepło, otulenie oraz... szum. 

Dlaczego szum? Dziecko zanim jeszcze przyjdzie na świat jest przyzwyczajone do tego dźwięku. Cały czas słyszy szum przepływajacej w żyłach matki krwi, oraz bicie serca, które również jest nieco przytłumione i zbliżone do szumu.



Co oferują Szumisie? Posiadają aż 5 rodzajów szumu, w tym również dźwięk bicia serca! 
Po włączeniu szumi przez godzinę, następnie wycisza się, ale czuwa przez 12 godzin i zawarty w nim czujnik hałasu, włącza go ponownie na godzinę gdy tylko dziecko zaczyna się wiercić, marudzić lub płakać.



Dodatkowo Szumisie są po prostu mega śliczne. Występują w wielu rozmiarach, wzorach i kolorach zarówno dla chłopców jak i dla dziewczynek.
My naszego Szumisia dostaliśmy około miesiąca temu, czyli jak Piotruś miał już miesiąc.



I jak nasze wrażenia? Jest niezastąpiony! Już pierwszej nocy z szumiącym przyjacielem nasz synek spał o dwie godziny dłużej bez budzenia się. Aktuatnie gdy Piotruś jest zmęczony kładę go do łóżeczka, a Szumiś robi za mnie całą robotę. Maluszek po prostu usypia. Sam, bez żadnego bujania, noszenia i czegokolwiek innego. Wystarcza sam Szumiś. 


Jest to dla mnie chyba największe odkrycie mojego macierzyństwa i z czystym sercem polecam go każdemu rodzicowi małego dziecka. Szumisie działają cuda!





Szumisia kupicie TUTAJ ;)

9 komentarzy:

  1. My mieliśmy szumiącego lwa jego broda była szeleszcząca a ogon miał grzechotkę. Mały bardzo go lubił. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieliśmy Szumisia, ale tego klasycznego, okrągłego :) Ja twierdzę, że działał, samej mi się przy nim dobrze spało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem przekonana, ze właśnie takie misie szumisie są jednymi z najbardziej ulubionych przez dzieci przytulaków. Mi także podoba się to co czytałam na stronie https://whisbear.com/pl/blog/domowa-tv-jak-dziala-whisbear-i-dlaczego-warto-go-kupic/ i faktycznie posiadanie takiego misia jest niezwykle ważne dla każdemu malucha.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas tak sobie sie sprawdzily nie widzialam specjalnej roznicy kiedy ich nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne są te miśki, w dodatku super wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to bardzo fajny pomysł na prezent dla takiego maluszka.

    OdpowiedzUsuń