czwartek, 23 lutego 2017

Oto My!

Witam wszystkich czytelników na naszym blogu.
My- zwykli, przeciętni ludzie postanowiliśmy założyć naszego wspólnego bloga.
Pisząc "my" mam na myśli mnie i mojego męża, choć głównie ja będę się tu uzewnętrzniać ;)
Mam na imię Angelika, a mój ukochany Patryk.
Jesteśmy młodymi ludźmi zaczynającymi dopiero tak naprawdę wspólne, dorosłe życie.
Mamy synka, który ma 2,5 roku i na imię Krzysztof.
 Aktualnie jestem w 23 tygodniu ciąży, więc będziemy mieli drugiego synka, prawdopodobnie Piotra.
Mieszkamy ze sobą już od ponad roku, ale sami bez rodziców dopiero dwa tygodnie, więc na razie dopiero powoli się urządzamy.
Z Patrykiem poznaliśmy się w szkole średniej i była to miłość od pierwszego wejrzenia. Spojrzeliśmy na siebie i już wiedzieliśmy, że to jest to. :D

Jeśli chcecie poczytać więcej historii z życia wziętych, przemyśleń itp. to zapraszamy do obserwowania naszego bloga.

Pozdrawiam
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz